Asiasanat: markkinointimateriaalit

Suosikkiluomumainos leviää sosiaalisessa mediassa Tanskassa

Tanskalaiset pyörittävät nyt elinvoimaista luomun markkinointikampanjaa itse. Ammattimaisen mainostoimiston palkkaamisen asemesta Tanskan Luomuyhdistys pyysi tanskalaisia itseään tekemään luomusta kertovia mainosfilmejä omatoimisesti. Kilpailu sai suuren suosion.

Ensimmäisen palkinnon voitti Kenneth Engholmin tekemä filmi Tänk htis eli Ajattele tätä. Filmi on tehty yksinkertaisin piirroskuvin ja selostajana toimii lapsi. Filmi kertoo siitä, miksi meidän tulisi kohdella paremmin eläimiä, ympäristöä ja meitä itseämme. (lisää…)

Luomumainosfilmi huippusuosittu Britanniassa

Britannian TV-kanavilla pyörivästä mainosfilmistä on tullut Britanniassa Youtuben eniten katsottu video. Filmi on katsottu jo yli miljoona kertaa. Filmin tarkoitus on saada britit ostamaan luomumaitoa.

Filmin on tuottanut Britannian tunnetuin musiikkivideoiden tuottaja. Luomumeijeri  on mainosfilmin takana. Filmillä neljä nuorta esittävät rap-musiikkia maalaismaisemissa ja maatilalla. Nykymusiikin keinoin esitetty luomuviesti kiinnostaa ihmisiä huippusuosioon asti. (lisää…)

12 syytä valita luomu

12 syytä valita luomu internet- sivusto kertoo selkeästi luomun merkityksestä. Sivustolla esitetyt syyt luomuelintarvikkeen valintaan perustellaan sivustolla lyhyesti. Sivuston on tuottanut Finfood Luomu. 12 syytä on puettu myös esitevihkosen muotoon. (lisää…)